Fordyb dig i:

søndag den 9. marts 2014

Vi giver det et forsøg

Jeg forsøger mig lige med et prøveindlæg fra IPad'en. 
Jeg undskylder derfor hvis indlægget ikke er så smukt sat på, men jeg skal lige lære at finde rundt i det her...



Det bliver ikke det mest indholdsrige indlæg, men forhåbentlig vil det lede til,at jeg kan begynde at blogge lidt mere igen.
Billedet ovenfor er i øvrigt et billede af et babytæppe jeg har hæklet til en veninde. Hun venter en lille dreng lige om lidt, så jeg måtte jo igang med hæklenålen.


Det er hæklet baby uld og jeg har hæklet det som én stor Granny square og lavet en kant på.

Hvis der i øvrigt er folk der har gode råd eller fifs til hvordan man lettest blogger fra en iPad, så lad mig endelig høre.

 Fortsat god dag herfra.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.