Fordyb dig i:

lørdag den 21. juni 2014

Se hvad jeg har lært

Jeg har lært, at hækle spiraler!!!


Jeg har virkelig kæmpet med, at få spruttearme til, at sno på den helt rigtige måde og har faktisk være rigtig ærgerlig over ikke, at kunne få det til at lykkedes, når det nu, i følge alle andre, var så enkelt.

Men nu lykkedes det!

 
Det jeg gjorde anderledes (tror jeg) var kun at hækle gennem én af luftmaskernes løkker på vej tilbage, i stedet for at trække garnet gennem to af luftmaskernes løkker.
Uanset hvad, så virkede det og sprutte, eller i dette tilfælde nærmere goble, armene snor på livet løs.
 
 
Goblerne skal bruges i en barnevognskæde, til en af mine kollegaer, sammen med nogle stjerner jeg har vist her.
 
 
Jeg har hæklet et lille hjerte og sat det fast i bunden af goblerne, som en lille sød detalje.
 
Kender i det når tingene lige pludselig bare flasker sig og man får en lille succes? Det er jo bare herligt, selv når det bare er sprutte arme det handler om.
 
Det var lige et lille sejrs indlæg.
Fortsat god dag herfra.

 

 

 

3 kommentarer:

  1. Det er så fedt når projekter lykkes, især dem man har kæmpet med i lang tid. Den er blevet virkelig god din goble.

    SvarSlet
  2. Ih tusind tak.
    Ja, det er så lækkert, når tingene flasker sig!

    SvarSlet
  3. De er bare blevet så søde :0)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.