Fordyb dig i:

fredag den 25. juli 2014

Here we go again...

Ja, ja, så skifter jeg retning igen.

Jeg prøver virkelig at lægger en plan, når jeg går igang med nye hækleprojeker, men på en eller anden måde får min impulsitivitet, kreativitet eller måske bare min ubeslutsomhed, mig altid til at ændre retning.

Det er selvfølgelig også tilfældet ved mit tæppe projekt, med de mange lapper. Jeg havde egentlig planlagt, at lapperne bare skulle have en smal grå kant, som de har til højre, men pludselig tog fanden ved mig og jeg begynde, at lave en ekstra kant af stangmasker hele vejen rundt, som der er til venstre.

 

Selvom det er endnu en ændring af planerne, er jeg nu meget godt tilfreds. Jeg synes klart det er pænere med den bredere grå kant og det er heldigvis ikke så stort et arbejde, at lave kanten på de allerede eksisterende lapper.

Så det er jo bare igang, her i sommer varmen.

 

Fortsat god dag herfra.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.