Fordyb dig i:

onsdag den 21. november 2012

Lidt beæret...

Kæresten er kommet med hæklings bestillinger og jeg må indrømme at jeg føler mig lidt beæret.
Han har spurgt om jeg kunne have lyst til at lave en hue, et tørklæder og en butterfly og selvfølgelig vil jeg det.

Jeg bliver virkelig glad når det er folk der har lyst til at have noget jeg laver. 
Det giver et lille krea-kick.



Jeg har ikke lavet en butterfly før, men det var faktisk ret let.
Jeg lavede bare en kvadrat, foldede den, syede den sammen 
og lavede en lille bånd til at binde om midten.


Og, når jeg nu var i gang lavede jeg lige en lille mini en, 
som min lille nevø skal have til sin barnedåb. 
Tænker at den kan sættes på et eller andet, så den bare kan sættes på tøjet i stedet for at skulle rundet om halsen.


Jeg er meget åben overfor forslag til hvordan den lille baby butterfly kan monteres!

Fortsat god dag herfra.


2 kommentarer:

  1. Hvor er de dog fine! :)

    Du kunne evt. sætte den fast på en seleklemme på en eller anden måde!?

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet fint. Jeg ville sætte den fast med en hærklemme - de der "næb" Så kan den lige klemmes på skjorten. Og ellers skal du sætte et elastik bånd i den med en trykknap i nakken ?

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.