Fordyb dig i:

tirsdag den 6. november 2012

Tillykke...

Så får jeg endelig annonceret hvem der vandt min "For the Boys" Give Away.
Den blev faktisk trukket rettidigt, men jeg må indrømme, at jeg lod mig selv holde fødselsdag hele weekenden.



Nå, men kæmpe tillykke til Stine
Jeg kan ikke finde en måde at få fat på Stine på, da hun ikke har skrevet sin e-mail og jeg ikke kan finde en blog der hører til hende, så nu får hun lige lidt tid til at kontakte mig og ellers må jeg jo trække en anden.





Tusinde tak til alle de har ville lege med. Det har virkelig været sjovt at se alle de gode bud.
Mine yndlings forslag har været:

Fremavlet - Det er bare et alt for fedt ord til en suttekæde
Strutmave - Kan lige se det for mig
Tumlefant - Det er jo, som mange andre også kommenterede, vildt sødt
Trunte - Er jo også vildtsødt

Men der var jo SÅ mange gode forslag!

Fortsat god dag herfra.

4 kommentarer:

  1. Tillykke til Stine med den knuselskelige præmie!!! Og et forsinket tillykke til DIG med din fødselsdag! <3

    SvarSlet
  2. Hejsa.. Jeg hedder stine og har deltaget, og krydser da lige nu fingre for at det er mig der har vundet.. ;-) mvh Stine BB bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hej. Så har jeg modtaget den flotte gave. Elefanten er meget større og sødere end jeg havde forestillet mig. Den skal nok få et godt hjem, og tak for overraskelsen i kassen, helt klart noget der kan bruges....

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.