Fordyb dig i:

torsdag den 14. februar 2013

Ud af busken...

Okay, det er måske bare en potteplante, 
men dyret deri skal alligevel ud og gøres færdig.


Da jeg lavede indlægget med min seneste elefant, 
var der en læser der skrev at hendes søns yndlings dyr var en frø..
Så sådan en er jeg da gået i gang med at lave.


Indtil nu er det kun et hoved og en krop (og en butterfly), 
men den skal selvfølgelig gøres færdig her en af dagene.


Det er virkelig sjovt at lave noget, man ikke selv lige har tænkt på at lave.
Det gør at man bliver nød til at tænke lidt uden for sine egne vante rammer.
Fedt, fedt!!


Nå, kvæk og fortsat god dag herfra.

Ps. Det er altså ikke fordi jeg er hyret til at lave en skjult Coca Cola reklame (øverst i venstre hjørne på det første billede), 
men jeg opdagede bare først flasken da jeg havde skrevet indlægget færdigt 
og havde ganske enkelt ikke  tid og overskud til at tage nye billeder og starter forfra. 
Så i må leve med lidt uskønheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.