Fordyb dig i:

tirsdag den 12. marts 2013

Syslerier...

Så blev det tid til lidt kreativitet igen.

3 krukker fra søstrene, fik lige en omgang papir og tape.

 
Papiret er også fra Søstrene. 
Jeg er helt vild med det nye de har fået.
Det er lige tilpas romantisk, tøset og retro til mig.


Krukkerne har også fået en vimpel ranke på siden af tape.
Jeg kan ikke lige huske hvor jeg har det fra. 
Men synes at det passer meget godt til.


 Så er det bare at fine ud af hvor de små krukker skal stå.


Fortsat god dag herfra.

6 kommentarer:

  1. Så fint det ser ud. jeg kan godt lide de små fla med blomsterne på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak...
      Synes også selv at de små flag er fine ;-)

      Slet
  2. Hvor er de bare fine! Super idé med masking tape på også! -De er da perfekte til smykker, er de ikke ;-)
    Go dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak...
      Jo, du har da helt ret. De ville være super fine med smykker i enten på badeværelset eller i soveværelset. God ide.

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.