Fordyb dig i:

tirsdag den 17. september 2013

Åh hjælp.. At blogge fra Ipad????

Jeg har været kørt lidt sur i at blogge.
Eller faktisk ikke i det at blogge i sig selv, det har jeg hele tiden synes var herligt, men i at få udgivet mine indlæg.

Det er nemlig sådan at min lille bærbare computer synger på sidste vers og derfor er helt umulig at arbejde med. Så derfra kan jeg ikke blogge.
Min telefon er i overhængende fare for at blive kylet gennem rummet, når jeg forsøger at udgive noget derfra, så det går jo heller ikke.

Jeg har dog fået en Ipad, men jeg kan ved Gud helle ikke få det skidt til at være med til at producere et ordentligt indlæg, uden at mit temperament løber af med mig.

Men nu spørger jeg om hjælp.
Hvordan pokker kommer jeg godt igang med at blogge fra Ipad'en?
Er der en app der virker godt, eller et eller andet fif jeg er gået glip af på kurset for dumme Ipad-brugere?

Så vær sød at sende mig lidt IT support så jeg kan komme ordentlig igang herinde igen.
Jeg savner det sådan!


Og bare for at det ikke skal blive alt for klynkende, får i lige lov til også at gætte på hvad der var med i haven da jeg nød den sidste sommer sol med en god bog...

Fortsat god dag herfra

2 kommentarer:

  1. Har du hentet blogger appen, den fås i hvert fald til Androide - Har ikke forstand på Appelprodukter, men gætter på den samme app også kan hentes til det :)

    Gætter på det er en kat der ligger der :)

    SvarSlet
  2. Jo, jeg kan godt hente den, men synes ikke at den laver så fine indlæg.
    Men jeg må lege lidt mere ned det...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.