Fordyb dig i:

mandag den 16. september 2013

Et blik tilbage i tiden...

For efterhånden en mindre evighed siden, havde jeg en lille bod på et lille marked.
Jeg faldt lige over billederne her i dag og måtte altså lige vise lidt frem...


Hvis jeg skal sige det selv, fik jeg stillet det rigtig fint op.
Der var desværre ikke så mange mennesker til markedet, så det var ikke det store jeg fik solgt,
men det var en super hyggelig dag.


Det var virkelig sjovt at prøve at sætte sine ting til salg.
Det var til gengæld vildt svært at prissætte tingene, men det blev da gjort.


Om end ikke andet så fik jeg gjort mig en masse erfaringer
og fik en hyggelig dag med hele den jyske del af familien.



Det var lige et lille blik tilbage i tiden
Fortsat god dag herfra

2 kommentarer:

  1. Dejligt med tilbage blik - din stand ser hyggelig ud :-)

    SvarSlet
  2. Ih mange tak.
    Ja det er ret hyggeligt sådan at se lidt tilbage.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.