Fordyb dig i:

tirsdag den 7. oktober 2014

Flere smæk

Ja, det er altså savlesmække det bliver lavet her i huset.

5 stk. blev det til. 2 med bamse og kylling og 3 med biler.

De er lavet lige som den tidligere savlesmæk, med for og bagside i bomuld og så håndklæde i mellem.
De kommer til at kunne suge en liter savl, men er ret tykke.

Hvis jeg når at lave flere før Ham i hulen melder sin ankomst, tror jeg at jeg vil finde på noget andet at putte mellem de to lag bomuld. Men nu må vi se. Har du et bedre forslag tager jeg grene imod.

Fortsat god dag herfra

 

3 kommentarer:

  1. Hold fast hvor du får lavet mange fine ting :)

    SvarSlet
  2. Du har fået lavet mange fine ting. Får lyst til at komme u gang med smækker til lillepigen :-)

    SvarSlet
  3. Nu er det selvfølgelig længe siden du lavede dette indlæg, men det ser ud som om du har fået endnu et barn, så det måske er aktuelt alligevel.
    Min søn var i sin tid nærmeste Danmarksmester i savl, og stort set alt blev gennemblødt. Jeg købte vådliggerlagen (hos Jysk eller Stof2000) og syede savlesmækker til ham. Frotesiden af vådliggerlagnet opad, en blød bomuld som bagside og kantbånd til at holde sammen på det hele.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.