Fordyb dig i:

onsdag den 1. oktober 2014

(For?) Høje ambitioner!

Jeg har planlagt endnu et storstilet hækleprojekt.

En kålorm der skal bruges som hygge sengerand til vores bedside crib.

Liggemålet i den lille tremmesengen er 260 cm, så målet er at Kalle Kålorm, skal kunne passe der i, så den skal jo også være 260 cm lang.

Det er virkelig et ambitiøst projekt og allerede nu har jeg lavet en exit plan, hvis jeg kører træt i projektet, nemlig, at der skal være en Kalle og en Klara Kålorm. På den måde kommer jeg ikke til at skulle sidde og kæmpe med et arbejde på 260 cm!!!

Kun to på 130 cm ;-)

Jeg har samlet alle mine "drengefarver" i min hæklekurv, så jeg har garnet til Kalle lige ved hånden. På den måde kan jeg, oven i at få lavet noget til Ham i Hulen, få ryddet op i mine garnrester -uden at kaste mig ud i endnu et tæppe, for tæpper har jeg efterhånden hæklet en del af.

Så er det bare at komme igang og krydse fingre for, at jeg når den inden den lille kommer til verden.

Fortsat god dag herfra

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.