Fordyb dig i:

onsdag den 4. juli 2012

Fine farver.

 Jeg har leget med farver.
En tur i Bilkas havecenter bød på en dejlig overraskelse: 20 kr. for små bøtter med lækker maling.
Jeg kunne ikke lade være og måtte have en helt samling farver med hjem.
Og gik selvfølgelig i gang med at lege med det samme.


Jeg fik en helt lille regnbue med hjem. 
Er altså vild med de små maling-bøtter.  Jeg ved ikke hvad der med ting der er i miniature, men det er bare mere hyggeligt!


Det er en  lille flad trækasse der har undergået en forvandling.


Jeg kunne ikke helt bestemme mig for hvordan jeg skulle afslutte kanten, men den endte med at den blev malet sort og, som resten, pyntet med tape.


Efter den var malet og tør (en vigtig lille detalje) måtte jeg som sagt lige lege lidt med tape. 
Jeg må indrømme at jeg er ret godt tilfreds med resultatet.


Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal give det hele en omgang skibslak, så den bliver mere holdbar, eller lade den være som den er, så jeg kan skifte tape, og derved look, når jeg vil...
What to do???


Fortsat god dag herfra.

2 kommentarer:

  1. hvor ser det godt ud, småt er bare godt,sådan har jeg det også:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak.
      Det er noget mærkeligt noget,
      men det er bare sødere når tingene er små hehe...

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.