Fordyb dig i:

mandag den 2. juli 2012

Gensyns glæde...

For første gang i lang tid, var der virkelig gensynsglæde da jeg loggede ind på bloggen her.
Og hvorfor det? Fordi jeg har verdens dejligste læsere!!! Ganske enkelt.
 Blev så glad over alle de kommentarer, råd og opløftende ord!
Mange, mange tak!!!

Nå, men jeg vil lige vise et par billeder fra haven, for selvom jeg har lidt svært ved at tro det, når man tænker på vejret i sidste uge, er sommeren kommet.


 Jeg elsker humlebier. Der er noget livsbekræftende ved et dyr der trodser alle ods og flyver, 
selvom det ikke burde være muligt.  Så derfor får i lige denne lille billedserie af mine store valmuer og en lille fyr der summer der ud af...




Jeg er i øvrigt i fuld gang med et nyt projekt, men det vil jeg lige vente til i morgen med at vise frem.



God sommer og fortsat god dag.

2 kommentarer:

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.