Fordyb dig i:

mandag den 13. august 2012

En løsning.

Så er der fundet en, efter min egen mening, meget god løsning på mit problem med seleclips og suttesnore.
Jeg havde fået en ladning seleclips til at sætte i enden af sutte snore, men havde ikke lige grejet hvordan suttesnorene skulle sættes fast.


Men som altid skal jeg have ting i hænderne før der kommer en lys ide og ganske rigtigt.
Jeg kiggede på filtkuglerne fra SG og på Seleclipsene og pling. 
Jeg skar filtkuglen op og syede den rundt om seleclippen. 
Jeg er faktisk ret glad for ideen og resultatet, synes det er en let men rigtig flot løsning. 


Har du andre ideer til hvordan jeg kan montere snoren til clipsen tager jeg gerne imod.

Fortsat god dag herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.