Fordyb dig i:

torsdag den 2. august 2012

Endnu en at takke!!!

To gange på lige så mange dage er jeg blevet blæst væk af den omtanke og hjælpsomhed man møder her i blogland!!!
Jeg har har en del problemer med Google Friend Connect, men nu er det oppe og køre igen.
Min lille solstråle historie startede med at Snullemor hjalp mig med et link til Se min kjole hvor der var en gadget der kunne omdirigere nye læsere til en udgave af blogge hvor "fast læser knappen" virkede.

Men blogland var ikke færdig med at være god mod mig Helle med bloggen Belladotte, der faktisk flere gange har kommet med råd og kommentarer til mit problem, har også serveret mig løsningen!!!!
Hvis du også har problemer med fast læser gadgeten så klik ind til Helles guide til at løse problemet her
Det er virkelig super let!

Tænk sig at få hjælp på den måde af folk man ikke kender. Det er jo bare stort!

Jeg er så taknemlig!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.