Fordyb dig i:

onsdag den 1. august 2012

En stor tak!!!

Jeg har haft en del problemer med Google friend connect og mange folk har været så søde og rare at komme med råd og ideer til hvordan det kunne løses og igår gav det pote!!!
Snullemor lagde en kommentar med et link - og fanme om ikke det virkede.



Det er nu muligt at følge et link og komme ind på en version af min blog, hvor min google friend connect virker. Det er lidt svært at forklare, men prøv at klik og se!!!
Det var super let.

Det der slår mig nu er bare taknemlighed. 
Jeg er så glad for at Snullemor tænkte på mig.
Blogland er vidunderlig og jeg er så glad...

1 kommentar:

  1. http://belladotte.blogspot.dk/2012/07/faste-lser-tilbage-igen-lsning.html

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.