Fordyb dig i:

lørdag den 1. september 2012

Lidt amok, måske...

Jeg er måske kommet til at gå lidt amok i at købe garn.
Men farverne var så fine og det var så billigt at det jo næsten ville være dyrt ikke at købe det.


Det skal dog siges at det ikke kun er til mig der er købt garn.
Garnet fra Rema1000 deler jeg med min kære moder, som jo er ret ferm med hæklenålen, så det skal nok blive brugt.


Jeg er især ret vild med at have fået fat i strømpegarnet, så jeg kan få lavet flere sutsko, til når kulden for alvor kommer igen.


Og så bliver man jo bar flad helt ind i maven med så meget garn i huset.

Fortsat god dag herfra.

2 kommentarer:

  1. sikke en god stak du har købt, der er til nogle gode timer med hæklenålen :)

    SvarSlet
  2. Hej søde,
    nu fik jeg tid til, at slå et smut ind forbi din blog :P
    Hihi kan godt lide dit bageindlæg - åh ha de gode intentioner, som ender i en katastrofe :p

    Det var rigtigt hyggeligt, at møde dig :D
    håber bestemt det kommer til, at ske igen!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.