Fordyb dig i:

torsdag den 6. september 2012

Mine fine Geoginer

En super dejlig moster afleverede en hel kasse men Geogin knolde, der så i foråret blev sat i min have og nu blomstre de i fuld flor.
Jeg bliver så glad hver gang jeg går rundt og kigger på dem 
og det vil jeg lige dele her inde.








Man skulle måske tro at mit hus så var fuld af fine buketter, men nej, 
jeg nænner ikke at plukke mere end en eller to blomster af gangen...


Det var lige et lille kig i haven.

Fortsat god dag herfra.

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker bare georginer! De er så smukke :-) Tror din have må være så smuk og idyllisk med alle de blomster.

    SvarSlet
  2. Skønne billeder - elsker georginer og den variation de kommer med:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også vild med Geoginerne.
    Jeg er ret glad for mine have, men det er bestemt ikke en af de mest ordnede af slagsen, der er lidt (meget) ukrudt hist og her
    hehe ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.