Fordyb dig i:

mandag den 24. september 2012

Mikkel ræv og evighedsprojektet

Er gået i gang med endnu et hækleprojekt.
Denne gang er det i noget lækkert, men død besværligt ren uld.

Jeg sidder under mit evighedsprojekt, min tæppe, og hækler på mit nye projekt, et rødt halstørklæde med ræve hale (og evt. også hoved og poter, men det bestemmer jeg først når jeg kan se halstørklædet lidt bedre) Det er meget godt at jeg er nået så langt med tæppet, at jeg kan bruge det, selvom det er halvfærdigt.


Jeg tror at det bliver et meget hyggeligt halstørklæde. Kan ikke helt bestemme mig om det er til mig selv eller om det skal gives væk, men det finder jeg nok også ud af.


Fortsat god dag herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.