Fordyb dig i:

onsdag den 31. oktober 2012

Elefantastisk og en prøve-kanin

Tja, jeg har lavet en til.
Denne gang har jeg forsøgt at skrive ned hvad det er jeg har gjort, altså forfattet en opskrift, 
men jeg vil lige have den afprøvet før jeg smider den her ind...


Jeg har sendt opskriften til min mor, der har kastet sig ud i det og er også selv ved at lave en (mere), hvor jeg slavisk følger min opskrift. Det ligner ellers ikke mig at følge en opskrift, der skal altid tilføjes eller undlades et eller andet, men det går jo ikke hvis jeg skal se om det virker.


Elefanten her er lavet på bestilling (man kan ikke læse stoltheden i stemmen, men jeg kan love jer for at den er der) og er tydeligvis til en lille dreng. 
Jeg synes faktisk at den er blevet ret sød i striber..


Hvis du nu skulle sidde med en ustyrlig lyst til at afprøve min opskrift, 
så bare giv lyd, så mailer jeg det til dig. Så kunne det være vildt fedt hvis du ville skrive en kommentar eller to til opskriften, så jeg kunne lave rettelser der kan fremme forståelsen.


Fortsat god dag herfra.

PS. Der er stadig pladser til Garn til Grænsen projektet. 
Klik på linket øverst til højre for at læse mere.

9 kommentarer:

  1. Den er SÅ fin i striber!! Får lyst til at lave en til min veninde som har en lille dreng i maven :D
    Så jeg vil da godt afprøve din opskrift - hvis jeg kan finde ud af det :/ har jo kun hæklet blomster og tæppe-lapper ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak...
      Jeg kan jo ikke love at opskriften er korrekt, da jeg aldrig har prøvet det før, men nøj hvor er det fedt du har lyst til at prøve.
      Sender den til dig, så snart jeg har din mail...

      Slet
  2. Hej Kristina.

    Selvom jeg også har et lidt anarkistisk forhold til opskrifter, må jeg tilstå, at der IKKE er noget jeg kunne ønske mig anderledes ved dine dejlige elefanter!!! Jeg har ingen små børn og endnu heller ikke børnebørn, men dét skal ikke afholde mig fra, at lave en elefantparade!!! Jeg trænger i høj grad til at putte lidt hækling ind mellem mine strikkeprojekter, derfor ville jeg ELSKE at afprøve din opskrift!!! Min mail: loneamrani@gmail.com

    Det bli'r SÅ sjovt at komme igang!!!

    Knus Lone

    SvarSlet
  3. Hej Kristina.
    hvor er den sød din elefant,
    vil gerne prøve din opskrift.
    skal have barnebarn til marts,
    det ville da være en kærkommen
    gave.
    Agnes
    agmad@yahoo.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne afprøve din opskrift :)
    Den elefant er da bare for kær :)
    Laver rigtig mange barselgsaver for tiden, er slet ikke i tvivl om at denne skønne elefant vil bringe stor glæde :)

    Smil fra Anne

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig vulevut (elefant), som vi kalder det her hjemme.
    Jeg vil meget gerne have opskriften på den.

    // Channie
    Sandborg90@gmail.com

    Ps. Rigtig fed blog

    SvarSlet
  6. Årh jeg håber opskriften kommer ud som DIY, jeg er vild med din elefant men har 1000 ting der skal nåes på to-do-listen så kan ikke presse den ind lige nu :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare sjov - rigtig sød :)

    SvarSlet
  8. Den er godtnok skøn! Er du kommet dertil, at du vil dele opskriften? Skal til at lære at hækle, og en "lyserød" elefant 🐘 ville jeg elske at prøve at lave ❤

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.