Fordyb dig i:

søndag den 10. august 2014

Der er taget en beslutning!

Jeg fik endelig taget mig sammen og har købt stof til syprojekter til Ham i hulen.

Det blev til 4 forskellige stoffer, købt hos stofkiosken.dk. Hold nu op det var svært, at bestemme sig, men det lykkedes til sidst.

Jeg bestilte

Lyseblåt bomuld med biler, huse og veje - Cotton On The Road 1

Grønt bomuld med hvide stjerner - Cotton Stars medium 9

Blåt bomuld med hvide stjerner - Cotton Stars medium 3

Gråt bomuld med lyseblå prikker - Cotton Dotty 1

 

Jeg har bestilt 3 meter af hver, så der burde være nok til en del projekter med min kære mor, der har lovet at give en hjælpende hånd. I hvert fald nok til en sengerend og en babynest.

Jeg fandt ud af at man kunne bestille 5 gratis stofprøver med (bestiller man mere end 5 koster de 10 kr. pr. stk). Jeg ved ikke hvor store stofprøverne er, men jeg fandt 5 stoffer jeg gerne vil se lidt nærmere på.

Især stoffet med busserne er super sødt, men det koster lidt mere end det andet, så jeg vil gerne lige se det, før der bliver sendt en "rigtig" bestilling.

Nu er det bare, at vente tålmodigt, til min pakke med lækkerierne kommer - ikke min stærkeste side!

Fortsat god dag herfra.

 

2 kommentarer:

  1. Bliver spændende at se hvad du får syet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at komme i gang. Det er godt nok først i september vi skal sy, så jeg skal virkelig væbne mig med tålmodighed ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.