Fordyb dig i:

lørdag den 20. september 2014

Jyllandsbesøg vol2

Så kommer andet indlæg om hvad der blev produceret i Jylland.

Vi fik nemlig også lavet et rigtig fint tæppe til bunden af kravlegården.

Tæppet er lavet med to lag pladevat i mellem stolagene. Det grønne stof med stjernerne er, sammen med de fleste af de andet stoffer vi brugte, købt i stofkiosken.dk. Bagsiden med dyrene der imod, er noget jeg har fået her inde fra blogland. Jeg har nok engang vundet det i en Give Away, eller fået det i en blogleg, men jeg kan simpelthen ikke grave frem i hukommelsen, hvem jeg har fået det fra.

Uanset hvad synes jeg det er rigtig fint. Og det passer super fint sammen med slangen Kaa, der stadig er ansigtsløs, fordi jeg ikke er i stand til, at tage en beslutning omkring hvordan øjnene skal laves.

Kaa skal fungere som sengerand i kravlegården, så det er derfor jeg har forsøgt at få det til at passe lidt sammen.

Slangen har jeg jo selv, som i helt selv lavet, men når det kommer til tæppet, må æren igen tilfalde min Mageløse Mutti.

Fortsat god dag herfra

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.