Fordyb dig i:

fredag den 26. september 2014

Lige ved og næsten.

Mit solo-syprojekt, er ikke helt vellykket, men dog heller ikke komplet fiasko. Det er vist sådan en lidt halv lunken affære.

I hvertfald er bukserne jeg har lavet ikke faldet helt heldige ud. Ham i hulen skal i hvert fald være ualmindelig hjulbene for at passe til, især det første par af bukserne.

De blå var de første jeg lavede og her ved jeg, at jeg startede forkert, nemlig i skridtbuen, så syede jeg indersiden af benene og til sidst yderkanten.

De grønne par lavede jeg bagefter og selvom de heller ikke lever op til kravene, er de betydeligt bedre.

De er også ret hjulbenede (hvad pokker gør jeg galt?), men her ved jeg at jeg startede rigtigt, nemlig med ydersiden af benene, så indersiden og til sidst skridtbuen. Men alligevel er de ret sjove i formen.

Jeg er tilgengæld ualmindelig stolt af, at jeg har formået at sy en tittekant i bukserne. Jeg havde virkelig sved på panden, men det lykkedes og jeg synes at det ser vildt godt ud.

Jeg skal dog lige have knækket koden for hvordan jeg får syet bukserne uden hjulbene, før det bliver til flere med tittekant, så hvis der er et godt råd, så skriv endelig en kommentar. Jeg tager imod med kyshånd.

Fortsat god dag herfra.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.