Fordyb dig i:

søndag den 7. september 2014

Luftskipper

Jeg har en plan:

En uro med luftballoner, lavet (stort set) ud fra opskriften i Lutter Løkker.

Jeg har lavet en ekstra omgang fastmasker i bunden, så ballonen er lidt længere og får en lidt anderledes bund, men ellers er de lavet "efter bogen"

De mangler stadig kurv og finish, men hed tror det bliver et fint resultat.

Jeg vil gerne lave en "himmel" af pompon'er i silkepapir, med en lille samling af luftballoner hængende ned fra, som uro.

Lidt i stil med det her, dog knap så voldsomt -og i hvid og måske en enkelt blå pompon.

Jeg har ganget opskriften op og er igang med at lave en luftballon i dobbelt størrelse, så der bliver lidt variation i luftskipperne.

Så håber jeg det bliver godt.

Fortsat god dag herfra.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.