Fordyb dig i:

tirsdag den 9. september 2014

På dybt vand.

Jeg har kastet mig ud i at sy, hvilket for mig et nærmest uprøvet territorium.

Den smule jeg har syet er tilbage i min forlkskole og gymnasietid og ALTID med min kyndige moder ved min side. Men jeg kunne simpelthen ikke vente længere og kastede mig udgå dybt vand og gik igang med en sengerandsslange til Ham i hulen.

Den er syet sammen, med undtagelse af de steder hvor fyldet skal puttes ind. Jeg har endnu ikke lavet ansigtet på den, det kræver lige lidt flere overvejelser, men bare det at symaskinen og jeg kunne arbejde sammen er en kæmpe sejr!

Lige nu ser den lidt slatten ud, men jeg har faktisk en ret god fornemmelse. Slangen skal bruges rundt i kravlegården og forhåbentlig som hygge bamse, når der ikke skal bruges kravlegård mere. Den er ca 350 cm lang, så det er noget af en krabat!

Cirkus stoffet og det ensfarvede blå stof er købt i stof2000. Det grønne stof med stjernerne er købt på stofkiosken.dk.

Jeg glæder mig helt til, der igen er lidt tid til at proppe fyld i slangen, så den kan blive færdig. Tænk sig det kan være så sjovt at sy...

Fortsat god dag herfra.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.