Fordyb dig i:

søndag den 13. november 2011

Julerier igen


Ja, jeg kan ikke lade være...
Jeg er virkelig et julemenneske. Elsker julen og den betyder virkelig meget for mig. Det er som om at jeg i julen henter energi, til hele den lange og kolde tid vi går i møde efter den.
-Men det bedste ved julen er nu gaverne. Ikke at få dem, selvom det jo er herligt, men at give dem! Det er så dejligt at glæde et menneske man holder af, med den helt rigtige gave. De sidste par år har julen stået på hjemmelavede gaver, fordi man, når man er på SU og har hus, ikke har råd til at købe gaver til så stor en familie som jeg har.
Men i år har jeg heldigvis et job, så der er i pengekassen til "rigtige" gaver. Jeg har dog lidt på fornemmelsen at jeg alligevel ikke kan lade være med at supplere med lidt hjemmelavede kreationer hehe.
 F.eks. et par at de her små farverige engle jeg har fået lavet.



Synes at farvere giver dem et rigtig fint pift, selvom de stadig er julede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.