Fordyb dig i:

søndag den 23. oktober 2011

Et lille kig og en regnbue...

Jeg er jo så heldig at være med i en blog leg (der er stadig plads til én mere, se her) og skal der for sende en pakke til Ina fra Ina Design og til Morgenfugl og jeg kan ikke lade være med lige at løfte sløret en lille smule for hvad der bliver sendt afsted til den ene af deltagerne eller til dem begge, hvem ved...


Jeg har også brugt søndagen på at få lidrt styr på nogle af mine kreative remedier...
Her er der lagt noget stof fint i regnbue og afslutningsvis bundet et lille bånd om så der er styr på det...
Synes det er SÅ dejligt med alle de farver, så derfor får i lige en række billeder af de små stofstykker...




Fik også taget min Kagedåse i brug... Den er nu blevet lavet om til en Båndbøtte.
Havde simpelthen så mange bånd og blonder der bare lå og flød, så indtil jeg finder en lidt mere køn og overskuelig løsning, til opbevarig af bånd og blonder, bliver Kagedåsen lavet om til en Båndbøtte...




Også mine perler har fået en nyt hjem...
De er blevet puttet i to gennemsigtigt bøtter fra Søstrene Grene og stillet til skue i vindueskarmen.




Det er dejligt med lidt pang i sådan en ellers ret kedelig vindueskarm...

Det var hvad søndagen bød af Dutterier. Det var ikke det store jeg fik udrettet på den kreative front,
men tilgengæld fik kæresten og jeg om-møbleret det halve af huset og nu er det er en steg i ovnen...
- så er der dømt søndag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.