Fordyb dig i:

onsdag den 12. oktober 2011

Hvad er nu det?

Har siddet og fiflet lidt med noget garn og noget papir og dette er hvad det er blevet til....

Ja, jeg må indrømme at jeg ikke har den fjerneste anelse om hvad det er eller om hvad det skal ende med at blive, men tror det skal ledes hen mod noget til min papsøsters lille nye pige.


Jeg startede med bare at lave de tre første her...
Det er lavet af noget garn jeg havde liggende og noget fint kraftigt papir,
der er lyserødt på den ene side og lækkert plettet på den anden.


For at give den lidt mere længde fik den en "rundte" mere
 og til sidst satte jeg en hæklet blomst på som jeg har haft liggende noget tid.
Jeg har ikke de stor "hækle-færdigheder", men jeg har dog lært at hækle blomster
-og nu noget jeg endnu ikke ved hvad er ;0)


Jeg glæder mig til at finde ud af hvad jeg har lavet.
Det bliver spændende...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.