Fordyb dig i:

fredag den 21. oktober 2011

Perlemor og kluddermor...

Var en tur i søstrene Grene med den dejligste svigermor -og se hvad der kom ud af det:
Perler i de herligste farver, små super fine skåle og noget lækkert papir.

                       


Jeg kunne ikke holde fingrene for mig selv,
så der blev med det samme flækket en masse farverige halskæder sammen.
Der er et eller ander sprødt og lækkert over de her farver og bare at sidde og lave kæderne fik mig helt til at glemme det mere triste og grå vejr der er udenfor.




Jeg fandt også en sjov måde at bruge min gamle gine der ellers ikke bliver brugt ret meget...

Og midt i det hele kommer min lille kat Diego op og vil være med.
Han er lige blevet opereret og har været lidt mut de sidst par dage, så da han stak hovedet ind i stuen kunne jeg ikke stå for ham...

                                         Så resten af krea-tiden foregik med ham på skødet...
Se dét er hygge...

Nå, indlægget her hedder jo perlemor og kluddermor. Perlomoren er blevet vist ovenfor
og nu må jeg vist hellere afsløre hvorfor der også står kluddermor.
Da jeg havde lavet alle mine farverige halskæder lagde jeg det hele ned i en lille kasse for lige at få lidt styr på arbejdsbordet.
Om det var katten, kæresten eller en usynlig fe ved jeg ikke, men da jeg et par timer senere lige ville tage en af kæderne på, havde en eller anden fået hele kassen til at gå i kludder.


Så jeg sad i næsten en halv time og legede kluddermor indtil jeg måtte give op og begynde at binde de "justerbare-knuder" op på næsten alle kæderne.
Tilsidst lykkedes mit besvær -og jeg har bestemt lært lektien...!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.