Fordyb dig i:

onsdag den 26. oktober 2011

Igen og igen og...

Har fået fingre i de her virkelig smarte øreringe fra Smykkeriet i Næstved. De er købt så jeg kan mache nogle af alle de fine halskæder jeg har fået stykket sammen her på det sidste, med nogle øreringe.


Jeg har købt t par øreringe og så to par hængere hvori man sætter perlen, så der er lidt af vælge mellem.



Det smarte ved øreringene er at man kan skifte perlern i dem så let som ingentind
og få "nye" øreringe igen og igen...
Jeg tror dog der er en begrænset levetid for øreringene, i og med metallet nok bliver skørt hvis man skifter alt for meget, men de kostede kun 20 kroner, så det gør ikke så meget.

Man sætter bare ørering og hænger sammen



Åbner hængeren og sætter den perle i man har lyst.


Og voila!!! Så har man øreringe, der skifter farve som man selv skifter humør...



Dét er da smart!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.