Fordyb dig i:

mandag den 10. oktober 2011

Søndags hygge

Hvis man ikke skulle bruge en regnfyldt søndag på hyggelig kreativitet, hvad skulle man så?!
Denne søndag blev det til to fine æsker, et til og fra mærke og en masse fine kuverter.



Æskerne er blevet "betrukket" med papir jeg købte i Dubai.
Til og fra mærket er bare lavet af ting jeg havde liggende.


  Man sender slet ikke breve nok, nu hvor det hele er e-mail, sms, og hvad ved jeg.
Jeg ved godt jeg lyder vildt gammel,
men jeg synes det er noget særligt ved at sende, og modtage, et rigtigt brev
Så når der endelig skal sendes brev, må det jo gerne være et fint et.





Jeg har lavet en lille guide til hvordan jeg har lavet kuverterne her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.