Fordyb dig i:

søndag den 27. maj 2012

En udsigt der er værd at stå op til!!!

Jeg bliver lige NØD til at vise udsigten fra hvor jeg stod op i morges!!!!

Vi overnattede i Ree Park og sov med udsigt ud over løve "buret" og mens Pinse solen dansede kunne vi nyde den vilde udsigt! 
Det var vidunderlige at falde i søvn og vågne op med en hel løve flok på den anden side af det store panorama vindue. Jeg har aldrig oplevet noget lignende!
Billedet her er taget lige da jeg vågnede, mens jeg stadigt lå i sengen!!!


Jeg viser altså lige nogle (måske lidt mange) billeder i dagslys, 
så det rigtig kan ses hvor tæt på dyrene vi sov...


Her kan man se hvor tæt på de smukke løver var. 
Det er  vindueskarmen der er nede i den ene hjørne.


 Hannen var ikke helt vild med at ungerne prøvede at stjæle hans mad.


Så er der lige tre på stribe. Lige foran vinduet!


Så tæt på var de. 
Jeg undskylder alle billederne, men jeg er altså helt oppe og ringe over oplevelsen. Hele parken var VILD og at sove med STORT panorama vindue ude mod løveflokken var..., jamen jeg har slev ikke ord for det!



 En af de små havde fået fat i et ben og hyggede sig gevaldigt.



Lige endnu et par nat billeder.
Lige foran hovedenden af min seng lå en løvinde og snorksover.  Knap så charmerende og elegant...

 
 -Og her et endnu et, hvor en knap så sovende løve kigger ind på os...
Det var altså ikke helt let at falde i søvn, når der står sådan en og stirre på en.


Jeg er stadig helt oppe og køre over det hele, så inden jeg nærmest begynder at vrøvle af begejstring, må jeg hellere takke af.

Fortsat god dag herfra.

4 kommentarer:

  1. Aj hvor vildt! Bogstaveligt talt ;) Det gad jeg fan... godt prøve :)

    SvarSlet
  2. Ja, det var altså helt specielt.
    Hvis du følger linket, kan du læse om overnatninger der ude.

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå de mange billeder! :D
    Hvor er de gode!
    Det må have været en sej oplevelse :)

    SvarSlet
  4. Hehe, Mange tak. de er endda bare taget med telefonen, da jeg ikke havde kameraet med...
    Ja, det var faktisk en ret sej oplevelse. Det kommer i hvert fald til at gå laaaaang tid før man glemmer sådan noget..

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.