Fordyb dig i:

søndag den 6. maj 2012

halleluja...

Jeg er endelig kommet lidt i gang igen.
Jeg har simpelthen været helt inspirations forladt på det sidste, 
men jeg er heldigvis kommet lidt i gang igen

Jeg har fået klippet og påsat bogstaver på hvad der gerne skulle ende med at blive en omgang ærteposer til en venindes lille dreng, der skulle se verdens lys til juni.
Ideen er at der skal forskellige ting inden i og uden på poserne, så det bliver en god sanseoplevelse at lege med dem


 Når man sådan klipper ud af strygestoffet, som bogstaverne er lavet af, er der jo en del spild, men jeg forsøger virkelig at få mest muligt ud af det, så der´bliver lavet små mini blomster af alle rester og de stykker der er for små til blomsten bliver også gemt. Man ved jo aldrig om man får en god ide.



Fortsat god dag herfra.

2 kommentarer:

  1. Hej Kristina, du har vundet min give away:)

    SvarSlet
  2. Hej Kristina
    Jeg skriver til dig, fordi jeg i forbindelse med mit studie på Danmarks Pædagogiske universitet, er ved at lave et feltarbejde i ”blogland”. Jeg har fulgt din blog de sidste fire måneder, og synes det er spændende at se hvordan, du bruger din blog. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at lave et interview med dig. Måske har du tid i næste uge, hvis du har lyst til at være med. Jeg plejer at sætte en time af til interviewet.
    Denne opgave jeg er i gang med nu, er en metode opgave men meningen er, at jeg vil fortsætte mit arbejde med blogland også i mit speciale. Her bliver der bedre mulighed for at udfolde analyserne og rumme flere aspekter af blogland.
    Mit fokus er selvdannelse i et virtuelt praksisfællesskab. Jeg er derfor interesseret i, at finde ud af hvordan bloggen bruges til at iscenesætte sig selv og hvordan og hvorfor det sociale netværk her er så vigtigt. Alle mine kilder er fuldt anonymiseret.
    Jeg håber du har tid og lyst til at være med.
    Mange hilsner Kiit Dyveke Damsgaard
    Dy-ra@hotmail.com

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.