Fordyb dig i:

fredag den 11. maj 2012

Et nyt projekt...

Jeg har været forbi min lokale garnbiks Garnhekseriet.
Vidunderlig butik med virkelig hjælpsomme mennesker.
Jeg er jo ikke just garvet i det her hækling, men hun er vældig sød der nede og har stor tålmodighed når jeg kommer og siger "jeg vil have noget garn.. Sådan bare til et eller andet"

Denne gang vidste jeg dog hvad jeg skulle have garn til.
Nemlig et sommertæppe til haven.
Og som forventet fik jeg god betjening og kom hjem med lidt lækkerier.


Garnet er det billigste af det billige, da tæppet her er det første store projekt jeg kaster mig ud i.
Jeg vil helst ikke spilde en formue hvis det viser sig at jeg går kold i det,
så tæppet her bliver altså lavet i akryl.


Jeg synes at farverne er afdæmpede og neutrale nok til at kunne holde et par sæsoner uden at blive helt håbløst. Og så er jeg ret vilde med dem.
Jeg tror det skal hækles i "granny stribes", men det kan godt ske jeg kaster mig ud i noget nyt.
Må lige en tur rundt på nettet for at blive lidt inspireret.


 Fortsat god dag herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.