Fordyb dig i:

onsdag den 9. maj 2012

Min første gevinst...

Ja, tro det eller lad være, jeg har vundet min første Give Away!
Jeg vandt den hos ancebak og se lige min præmie.


Et super lækkert pudebetræk.
Jeg havde egentlig bestemt mig for at det skulle sendes til en lille landmands datter i Jylland,
men nu hvor jeg har fået det ved jeg faktisk ikke om jeg vil af med det.


Det er fordi jeg liiige kan se mig selv sidde på den hvide bænk ude i haven, under æbletræet, med lige dén pude under armen.
Jeg må se om min samvittighed lader mig beholde den. Uanset hvad er jeg virkelig glad for den.


Vil også lige vise det stykke tape som pakken så fint blev holdt sammen af.
Så vidt jeg kan se er det den samme kat som pryder ancebak´s header.
Lidt fedt synes jeg.

Fortsat god dag herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.