Fordyb dig i:

lørdag den 25. maj 2013

Et lille sæt...

Jeg er ved at lavet et lille sæt i pink...


Sløjfen er på en lille hårbøjle 
og hjerterne skal have selskab af mange flere så de bliver til en ranke.
Tror det kommer til at se godt ud på en lille pige og på et lille pige værelse.



Jeg er stadig ret begejstret for at have lært at lave hjerter.
Ville bare SÅ gerne lære at lave nogle flotte stjerner. Man alle de tutorials jeg finder lever ikke helt op til det jeg forestiller mig... Så jeg er stadig på jagt.

Er der andre der jager lige præcis dén ene opskrift, men ikke kan find den?

Hvis der er så god jagt og fortsat god dag herfra.

PS. hvis der er nogle der ligger inde med et godt "stjerne-link", så sig endelig til...

1 kommentar:

  1. Fine hæklerier. Om det er et godt stjerne-link kommer an på øjnene der ser:) men jeg har lavet en diy på en stjerne http://annasmorblogger.blogspot.dk/2013/03/diy-hklet-stjerne-til-uro.html?

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.