Fordyb dig i:

lørdag den 18. maj 2013

Præstationsangst....

Jeg er ved at gør klar til at skulle lave en lille bod på et marked
 - og jeg er ved at dø af skræk...
Er mine ting fine nok? Vil folk kunne lide dem?
Er priserne Ok?
Selvom der er rimelig lang tid til jeg skal af sted, MÅTTE jeg simpelthen sætte det hele op på spisebordet for at se hvordan det ser ud...



Jeg ved godt, at det nok liiige er i overkanten at holde en "generalprøve" for et lille marked, 
men jeg vil bare så gerne have at mine ting tager sig godt ud 
og at min bod udtrykker det jer grene vil have...
Jeg går nok lidt for meget op i det hehe...


Det jeg synes er aller sværest er at prissætte mine ting. Det er bare vildt svært.
Jeg har lidt lavet den regel, at jeg tager det dobbelte for tingene som det har kostet mig at lave dem.
Er det helt åndssvagt?
Puha.



Men jeg må jo bare prøve at holde mine nerver i ro og slå kold vand i blodet.

Mange sommerfugle og fortsat god dag herfra.

4 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du synes det er svært at prissætte de ting man har lavet. Jeg kæmper lidt med samme problem. Men jeg synes også man skal tage højde for hvor lang tid man har været om at lave tingene, og ikke kun ud fra materialerne.
    Håber du får en rigtig god weekend og at alle dine ting bliver solgt

    SvarSlet
    Svar
    1. Der bliver snakket meget om prisniveau her hjemme for tiden.
      Hvis det er for dyrt, kan jeg jo lave det om til næste gang (hvis der altså bliver en næste gang)
      Men du har ret i at tidsforbrug også skal spille ind, det skal jeg også tage højde for.
      Tak for rådet...

      Slet
  2. tingene tager sig rigtigt godt ud der på bordet, så det skal du ikke være så nervøs for.

    hvis du hækler i bomuldsgarn tror jeg bestemt ikke du er urimelig med priserne, måske er du endda i den billige ende

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Så bliver det sat op på samme måde til marked...
      Hmm, må lige se mine ting igennem igen. Har både ting i bomuld og akryl, såder skal npk lige skelnes.

      Tak for kommentaren. ..

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.