Fordyb dig i:

torsdag den 23. maj 2013

hækling med hjertet

.Ja, overskriften lyder ret... poetisk, men det er egentlig bare fordi jeg har lært noget nyt...
At hækle hjerter.
 Det var ikke engen særligt svært...


Så nu hækler jeg hjerter på livet løs. 
Her på billederne har jeg syet 3 stk. sammen til at sætte på et lille spænde, men ellers er jeg faktisk ret blank på hvad jeg lige kan bruge de små fine hjerter til...
Nogen ideer?


Mange hjertelige hilsner (ha ha;) og fortsat god dag herfra...

2 kommentarer:

  1. Du kan lave en ranke af dem? Eller som vedhæng på pakker når du giver gaver?
    De er i hvert fald rigtig søde, hvor er opskriften fra?

    SvarSlet
  2. Ja en lille ranke ville være sød... Eller som broche :-)
    Måske de også kunne bruges på juletræet - selvom der er lidt længe til lige nu...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.