Fordyb dig i:

torsdag den 9. maj 2013

En bamse på vej..

Jeg har længe ville lave noget andet end kun elefanter 
og her i går gik jeg så i gang.


 Det er en lille "sovebamse" der er ved at tage form.
Meningen er selvfølgelig at den skal have arme og ben, men jeg kunne ikke vente med at vise den frem
(efter lang tids stilhed her på bloggen -Jeg beklager)


Jeg tror faktisk at den bliver ret sød til sidst.
Det er i øvrige mit hæklede sommertæppe den lille fyr ligger på...

Fortsat god forårs dag herfra...

2 kommentarer:

  1. Nøj - hvor ser den allerede vildt sød ud din lille sovebamse, jeg er spændt på at se den færdig <3

    SvarSlet
  2. Åh, mange tak. Ja, jeg tror også at den bliver fin engang.
    Skal nok vise den frem her inde... Kan nok ikke lade være ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.