Fordyb dig i:

tirsdag den 14. maj 2013

Forelskelse og fortrydelse

Det er bestemt ikke kæresten som jeg fortryder.
Han er lige så dejlig som altid.
Tilgengæld har jeg lidt fortrudt et køb. Da jeg var i Netto i går forelskede jeg mig fuldstændig i det sødeste bomuld med sølv effekt og købte 9 smukke nøgler.



Da jeg kom hjem og lagde nøglerne fint op til fotografering,
var begejstringen også stadig stor og i lyset så det virkelig godt id med sølvsnorene. ..
Men så gik jeg igang...


Og så begyndte begejstringen at  dale.
Jeg synes måske at det er for grumset med den brune farve,
mellem de to rimelig sarte farver.
Man kan ikke rigtig se hjerterne ordentligt
og i det hele taget har jeg vist set mig ret gal på arbejdet.



Det skal gerne blive til et lille baby tæppe.
Og det bliver det også.
Jeg skal bare lige komme mig over min fortrydelse
og se i øjnene at jeg ikke orker at trævle det op og begynde forfra men en hvid som "mellem-farve".

Fortsat god dag herfra.


Ps. Det her er mit første indlæg
lavet på mobilen og det bliver også det sidste, for hold nu op
det har vært en kamp ;-)

2 kommentarer:

  1. Stod også og kiggede på det garn i netto i går men holdte mig i skindet og købte ikke noget. Selvom jeg godt kan se hvad du mener med den brune farve så tror jeg at jeg skal have et par nøgler. Det vil være så fint til dukketøj.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Det er så fint garnet og jeg kunne forestille mig at der kan laves det sødeste dukketøj af det.
    Hvis jeg har noget til overs, vil jeg også lave nogle søde små ting (i en anden farve kombination;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.