Fordyb dig i:

tirsdag den 3. januar 2012

En, to, tre, Nu....!

Der har været lidt stilstand her på bloggen mellem jul og nytår.
Det skyldes at jeg tillod mig selv at holde helt fri i ferien og bare nyde at være hjemme hos familien i jylland, men nu er det tid til at komme op på hesten igen.

I og med jeg har holdt julefri er det heller ikke de store kreative projekter jeg har fået sat igang, men jeg har dog haft tid til at lege lidt med et stempel og nogle farver og det vil jeg i mangel af bedre vise her...


Jeg legede lidt med stemplet og farverne og da jeg først var gået igang kunne jeg ikke rigtig stoppe igen.


Stemplerne skal selvfølgelig pryde hvad end jeg nu får lavet af ting og sager...


Nå det var et meget kort og halvtyndt indlæg her fra.
Inden længe skal jeg nok få stykket nogle lidt mere spændende indlæg sammen igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.