Fordyb dig i:

onsdag den 17. oktober 2012

Ikke for at lokke... Meeen...

Jeg er helt oppe og ringe lige nu!!!
Sarha og jeg har jo gang i projekt Garn til Grænsen, hvor danske (læs mere og meld dig til her) og udenlandske kvinder mødes til en hyggelig og gratis aften i håndarbejdets tegn.
Og det hele er ved at falde i hak.

Jeg var ude i Næstved by for at høre om der kunne være nogle firmaer der kunne have lyst til at sponsorere vores gode formål.
Det var ikke just optimismen der prægede mig da jeg tog af sted. Det er svære tider for de forretningsdrivende og derfor er der mange der ikke har muligheden for at støtte velgørenhed.
Men jeg skulle blive  noget overrasket. 
Jeg gik nemlig op til LH Superbest i Østergade og de var med det samme med på ideen. Lars, som har butikken, synes at det var et rigtig godt projekt og tog sådan set bare min "ønske liste" over materialer og så skal jeg komme igen på tirsdag. Hvor er det bare vildt!!!
Jeg gik bagefter op i BIO123 den gamle, men super flot istandsatte, biograf på Kattebjerget og han gav med det samme 2 biograf billetter, som vi kan lave en lodtrækning om blandt dem der kommer...


Så oven i hyggeligt samvær og det gode formål kan vi nu lokke med goodiebags og biograf billetter!!!!
Kom og vær med, vi har stadig få ledige pladser til tirsdag og plads til flere om torsdagen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.