Fordyb dig i:

mandag den 15. oktober 2012

Små hæklede dukker

Som jeg før har skrevet her inde, har jeg og Sarah gang i projekt Garn til Grænsen hvor danske og udenlandske kvinder mødes omkring håndarbejde. Det er tirsdag d. 13. november kl 15.30-18 og torsdag d. 15 november kl 19-21.30 (læs mere her), du tilmelder dig på mailadressen til højre...
Det at have så meget fokus på håndarbejde er enormt inspirerende og jeg har derfor kastet mig ud i et nyt hækle projekt.

Små hæklede dukker
 Jeg tænker at dukkerne kan være rigtig gode til de helt små børn. 
De er gode at holde på og er lavet i bomuld og ansigtet er af filt der er syet fast.

 
Øjne og næse er også syet på, så der ikke er noget der kan bides af.
Jeg synes faktisk selv at de er ret fine. 
Tror nok de kan gøre lykke hos små piger eller drenge.


Dukkerne skal haveforskellige ansigter og øre, så de bliver lidt spændende.


2 kommentarer:

  1. De er fine. jeg kan godt lide at bunden har en kontrast farve :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak...
      Jeg er faktiske også selv ret vild med kontrast farven. Synes at den gør det lidt sjovt hehe...

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.