Fordyb dig i:

torsdag den 25. oktober 2012

Vil du have et strikkekit i bærerdygtigt uldgarn?

- Eller i det mindste muligheden for at få fingre i det?!
Så kom til Garn til Grænsen.
Vi har fået endnu en sponsor!!!
Og en af de rigtig fede, nemlig wool4you i Kindhestegade i Næstved, der er forhandler af bæredygtig uldgarn og tekstiler.
Jeg faldt lidt tilfældigt over hendes butik da jeg var ude og sætte reklamer op til Garn til Grænsen og måtte bare ind og høre om ikke ville være med i vores projekt.
6 super lækre strikke kits har hun sponsoreret.
Det er kits hun selv laver og selvfølgelig er af det fede bæredygtigt uldgarn.


Jeg er virkelig helt vild med hendes kits, det er nogle super fine ting.



Der vil blive trukket lod om 3 kits hver aften (+ en fribillet til Næstved Bio123)og i og med der max er 15 deltagende hver aften er der ret stor chance for at få fingrene i noget lækkert. 
Så det er altså bare med at sende mig en mail på strit1985@gmail.com og melde sig til enten 

tirsdag d. 13  kl 15.30-18.00
eller 
torsdag d. 15. kl 19.00-21.30


Åh se lige de fede tasker, jeg er selv helt vild med den stribede.



 Det jeg faktisk synes er det aller sjovest er at et af kittene hedder "Kristina". 
Det er måske lidt barnligt, at synes det er sjovt fordi det er mit eget navn, men jeg trækker alligevel lidt på smilebåndet over det...


Så kom frisk til en Super hyggelig aften med hæklenål, strikkepind eller andet.
Vi har fået sponsoreret en masse lækkerier, så jeg kan også love små goodiebags og småkager...

Fortsat god dag herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.