Fordyb dig i:

onsdag den 14. december 2011

Julebagning...

Jeg var hjemme hos familien i Jylland i weekenden og jeg kan love for at den stod på julebagning...
Vi bagte Bbedstefarskringler, chokoladekys, lavede konfekt og honningkagehuse.
Det var så hyggeligt at jeg helt glemte at tage billeder.
Jeg havde ellers på forhånd bestemt mig for at det var en ting jeg rigtig gerne ville vise her inde, fordi jeg sådan glædede mig, men sådan skulle det ikke blive. Det eneste jeg fik taget billeder af var vores honningkagehuse.
De er vildt hyggelige og mega lette at lave.




Man køber (eller bager hvis man er så overskudsagtig) blot en pakke firkantede honningkager og en pakke firkantede kiks.
Med en tyk glasur og lidt tålmodighed limer man så de firkantede kiks på honningkagen
og bruger galsuren til at pynte taget.

For at det skal blive lidt mere festligt plejer vi hjemme hos os, at pakke de små huse ind i celofan og stille dem på en lille sølvpapirs bund.

Glædelig jul her fra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.