Fordyb dig i:

tirsdag den 13. december 2011

Pakkekalender spænding...

Jeg er med i en fantastisk pakkeleg hos Unikarina og har i dag været nede på posthuset for at hente pakken som jeg skal åbne den 17. pakken kommer fra Anne der har bloggen Annes Hjemmehygge.

Det er virkeligt spændende synes jeg. Pakken er super fint pakket ind og jeg kan godt love for at det prikker i fingrene for at pakke den op.
Bare den fine pakke er nok til at få mig i godt humør og se lige de to fine hjerter der sidder på den.


Der var et kort med i pakken som jeg tillod mig at læse (kunne bare ikke lade være).
I kortet skriver Anne om at gaven er en "hun" og at jeg forhåbentligt finder et godt hjem til "hende".
Uanset hvad "hun" er for en størrelse, er min barnlige nysgerrighed vakt og jeg ved at revne...
Der er laaang tid til d. 17...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.