Fordyb dig i:

torsdag den 15. december 2011

Pynterier...

Der er blevet lavet papirscirkler i lange baner nede i min lille kælder og så lavet lange ranker af dem.
Jeg er selvfølgelig blevet inspireret her i blogland.


Er stødt på rankerne flere steder og måtte bare igang selv.
Elsker at det bare er, at klippe cirkler og lime dem sammen omkring en snor. Og hvad er endnu bedre er at jeg har sadan en udstanser, så det bare er at trykke ned og så er der en cirkel.
Billederne er desværre ikke  blevet særlig gode, men rankerne pynter fint nede i mit lille rum. 
Bliver helt glad hver gang jeg ser på den...


Der er også kommet postkort med Scherfigs fantastiske billeder op.
Jeg er bare helt vild med med hans farvebrug og udtryk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.