Fordyb dig i:

fredag den 16. december 2011

På med papegøjerne...

Det er ellers ikke mode eller tøj jeg som sådan vil skrive om her inde. Men, jeg bliver lige nød til at flashe mine virkelig fede Papegøje støvler fra irregular choice...



Der er så mange fede detaljer på dem. Både inden i og udenpå...
Se bare de små grafiske ræve som er på foret...


-Og de sødest små kaniner under sålen (der desværre er blevet slidt af flittig brug).
Det er et helt eventyr jeg render rundt med på fødderne når jeg såden skal stadses op.


Jeg ELSKER dem bare. Fik dem af kæresten i fødselsdagsgave sidste år. Jeg så dem i London, da vi var der et halvt år tidligere end min fødselsdag, og forelskede mig hovedløst i dem, men købte dem ikke, da de ikke havde dem i min størrelse. Så er det jo heldigt at man har noget der hedder fødselsdag -og en dejlig kæreste.
Det var sådan set bare lige det jeg ville vise her i aften.

God fredag og god jul til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.