Fordyb dig i:

lørdag den 3. december 2011

Nåle-kopper?!

Jeg har leget lidt med mit Genbrugsguld fra forleden dag...
Det var kopperne der stod for tur denne gang. Ikke at jeg har gjort så meget ved dem som sådan, men de er blevet lavet om til nålepuder.


Nogle af dem ryger nok ud i landet som en lille bonus i julegaven til diverse kreative mennesker.


 Jeg har taget en flamingo kugle og beklædt den med stof, så den lyser lidt op nede i koppen.
Den beklædte kugle er så lige sat fat med en klat lim nede i koppen.
Det er faktisk utroligt simpelt og bliver utroligt sødt. 



Jeg må indrømme at jeg ikke selv er den store syerske,
men jeg er nu sikker på at de nok skal pynte nede i min lille kreative kælder...
Er helt vild med den store blå kop, farverne er bare så lækre.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg har købt e udvalg fine kopper, selvom jeg skal have fundet nogle flere anvendelses muligheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.