Fordyb dig i:

mandag den 16. april 2012

For hede hulen Hel....

Der bliver råbt af computeren for tiden... 
Jeg har deltaget to Giwe Aways hvor jeg skulle linke og vise billede, men hver gang jeg smider billederne (som jeg kopiere fra en side og sætter ind) i indlægget går computeren, eller blogger, i kludder og vil ikke udgive indlæget...
Jeg er ved at blive TOSSET!!!
Jeg har allerede skrevet mig på Give awayene som om jeg har linket til dem, men jeg kan bare ikke...
Nu har jeg så selvfølgelig klikket vildt meget videre her inde, mens jeg troede at jeg sagtens kunne udgive mit "linke-indlæg", så nu er siderne hvor jeg så grumt har "løjet" væk...
Ih hvor det er træls.
Det er ren Kaptajn Haddock her hjemme!!!
(!"#¤%&//&%¤#!)
Jeg giver det lige endnu et forsøg, inden jeg kyler computeren ud af vinduet og sætter mig ned og skriger...

Fortsat god dag herfra...

2 kommentarer:

  1. Jeg gemmer billedet på min computer og oploader det i mit indlæg - derefter markerer jeg det og opretter linket ... og det virker :-)

    SvarSlet
  2. Åh, ja det må jeg gøre næste gang. For det andet virker bare ikke...
    Og nu er jeg også kølet af igen, så jeg må prøve igen...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.